الخميس، يناير ١٤، ٢٠١٠

خالة كلاكيت لتاني مرة

تحياتي :


أول ما شرفت كل واحد في بيتنا قال انه هيكتب عنها تدوينة


واستنيت حد يكتب ..... محدش كتب


ان حد يكتب .... محدش كتب


فقولت استغل انشغالهم بيها وأكتب أنا من وراهم


هههههههههههههههه


(حلوة دي صح)


اوعوا تكونوا دا كله معرفتوش باتكلم عن مين ؟؟


كدا تبقوا غلطانين بقى


طبعا باتكلم عن رورو او ريري كما يسميها البعض


اللي هيا رفيده حبيبة الملايين


بنت أختي المولودة الجديدة في يوم 6/1/2010


بس للاسف زوروا شهادة ميلادها وكتبوها


10/1/2010


شوفتوا التزوير !!!!!!!!


ما علينا


المهم بقى انا كدا ابقى خالة كلاكيت لتاني مرة


ايوة انتوا نسيتوا يوسف أول مرة


بقى عندنا يوسف ورفيدة


طبعا البنت زي القمر طالعة لخالتها طبعا


حد يقدر يقول غير كدا ولا ايه ؟؟؟



مامتها كانت من زمان نفسها تسمي رفيده


دا غير ان رفيدة هي اول طبيبة في الاسلام


أما عن صورها فانسوا



عشان البنت لسه صغيورة


ومينفعش يعني احط صورتها دلوقتي لاحسن يجرالها حاجة ولا حاجة وانا اكون السبب


او يجيلها عريس ولا حاجة وهي مش ناوية تتجوز دلوقتي


اقولكوا اللي عايز يشوفها يتفضل عندنا هنا .. بس متنسوش النقطه بقى


باهزر اكيد .. تشرفوا .. طبعا


وعقبال يا رب ما اكون عمة


ان شاء الله عمر (ابن أخويا القادم ) يخرج بالسلامة وأكون عمة


ههههههههههههه



وأخيرا انا هأبدأ امتحاناتي يوم الأحد الجاي


يعني أنا مكنتش باذاكر المفروض بقى ........



ما اذاكرش برده يعني هم اللي ذاكروا عملوا ايه؟؟



هابقى انزل الجدول في تدوينة لوحده



عشان تدعولي كويس



وبالتوفيق لكل الطلبة عامة وطلبة تجارة انجلش خاصة


يلا سلام

هناك ٧ تعليقات:

MrXprt يقول...

يا عيني عليكي يا طيبه

تقريبا محدش بقى يشوفالمدونة دية غيري :))

ونظراً لأن الخال الشرعي للبنت ديه فأحب أقول انها فعلا زي القمر بس لخالها ..

:))

وربنا يعينك في الامتحانات

Reeman يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Reeman يقول...

ايه ده أنتو بتتخنقوا ؟؟

لالا أنا ميرضينيش بردو أنكم تتخنقوا ؟؟

البنوته بصراحه


بصراحه يعني


طالعه قمر وزي العسل وزي السكر لبنت عمة مامتها اللي هو أنا طبعا ( مهو أنا بردو خالتها )

طبعامحدش عندو اعتراض !!


عموما
ربنا يخليها ليكم ويبارك ليكم فيها ويحفظها يارب

وعقبال يارب يا مرمر لما تكوني عمه وأم وجده ان شاء الله

خديجه يقول...

الف مبروووك يا مرمر وعقبال لما تبقي

ماما وهيا فعلا يا جماعه زي القمر بس

مش لخالها اللي فوق دا عشان احنا

عاوزينها تتجوز هيا طالعالي لمرات

خالها طبعا............


وربنا يوفقك يا مرموره ف الامتحانات

ويعينك علي المذاكره ويثبتك شويه

علي الكتاب والمذكرات .........

marmarmarmora يقول...

MrXprt

طيب كويس والله انك بتدينا شوية من وقتك وبتيجي تشرفنا

:)

بكرة رفيدة تكبر وتتأكد انها قمر لخالتها

marmarmarmora يقول...

Reeman

وانتي كمان !!!!!!

:(

ماشي

برده نورتي المدونة

:)

وعقبال ما تكوني خالة وبعدين أم

marmarmarmora يقول...

خديجه

برده

كدا

ماشي

نورتي برده

واخد بالك انت يا يحيى من كلمة ( عشان عايزنها تتجوز )

:)

أنا بهدي النفوس بس

حقوق الخطف مرفوضة لدى marmarmarmora

بقولكوا ايه شغل الخطف دا انا مش بأحبه... اللي عايز حاجة يستاذن... الا بقى لو كانت مش بتاعتي ..اما غير كدا يبقى بيلعب في عداد عمره ... هاخلييييييييه يعيد الثانوية العامة تاني ..وانتوا شايفين اللي بيدخلها مابقاش يخرج منها سليم