الثلاثاء، أغسطس ٠٤، ٢٠٠٩

أنا جيت .... نورت البيت


وعدت أخيرا


ازيكم .. عاملين ايه


لحظة العودة دي بتفكرني بـــــــــــ



ههههههههههههههههههههههههههههههههه


سيبكم من سنبل دلوقتي .. وخليكوا معايا

أخباركم ايه .... بجد وحشتوني

طبعا بتسألوا عني دايما وعن أخباري

عارفة

عارفة

حب الجماهير دا عارفاه

ههههههههههههههههههههههه

أنا هأقولكم على اخباري ... وسيبوكم من القنوات اللي دايما بتطلع اشاعات دي

ههههههههه

الأول كدا أنا الحمد لله أخدت الاجازة ..( دا انا خلاص هابدأ الدراسة تاني اهه)

بس دا من يوم 15/6

يعني من كتييييييييييييير

معلش بقى اتاخرت في التدوينة دي علشان كنت مقضياها نوم وكدا يعني

بس كدا ..

دي أخباري الحديثة

أما بقى عن أخباري القديمة

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ما بلاش اخباري القديمة دي

اه بلاش احسن

يعني

بلاش نتكلم في نتيجة الترم الاول

علشان كدا كدا نتيجة الترم التاني على وشك الظهور اهي وهنتكلم فيها للصبح بس دا لو كانت حلوة طبعا

اما لو كانت وحشة فمش هاتكلم فيها

..................

المهم بقى انا عاملة التدوينة دي مخصوص علشان اقولكم انا قضيت الصيف ازاي

هو في الاول طبعا قضيته نوم زي ما قلتلكم قبل كدا

وبعدين قررنا نقعد اسبوعين كدا في بلدنا الحبيبة

طبعا هي مفيهاش مصيف بس هي بالنسبالي احسن من كل المصايف

طبعا ..... لاني بأشوف أعز أصحابي

أنا طبعا لازم أحكيلكم عن مغامراتي ( هي مش مغامرات اوي يعني ) في بلدي الحبيبة


تابعونا ................... لتعرفوا

هناك ٨ تعليقات:

خديجه يقول...

يوووووووووه انتي تاني!!!!!!!!!!!!

الواحد يابنتي كان قال دي نسيت

التدوين وحمدنا ربنا وشكرناه علي

نعمته دي وصلينا ركعتين شكر...لا دا

انا لازم دلوقتي اصلي ركعتين قضاء حاجه.



اخبار قديمه وجديده واشاعات ايه دا!!!!!! ولا نجوم السينما


ماشي ماشي هنعديهالك ونحسسك انك نجمه بجد

يلا حمدا لله علي سلامتك .......










لالالالالالالالالالالالالالالالالالا


بجد بأه

وحشتينا اوي يا مرموره

اوي اوي جدا جدا خالص خالص فعلا فعلا بجد بجد

هههههههههههههه

وبجد كنت خلاص زهقت من كتر الدخول علي مدونتك ومش بلاقي حاجه جديده

يلا خير

الحمد لله علي سلامتك وما تتاخريش علينا تاني

ويارب التدوينه الجايه تبقي كاتبالنا

فيها انك نجحت كدا وخلاص بداتي تكبري

وهتبقي ف سنه تانيه جامعه...

يلا سلام عليكم بأه

the dark man يقول...

welcome back

أخيرا

كتبتى مدونة

أنا كنت فقدت الامل

بس الحمد لله

واضح كدا ان التلاجة خربت

الحمد لله

بس الأجازة باين كدا أن انتى قضتيها كويس جدا وعشتى المغامرة والأكشن

على العموم أجازة سعيدة

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيك يا مرمر

اخيرا كتبتى تدوينة جديدة

بجد وحشتنا تدويناتك قوى

ويارب تكون الاجازة سعيدة

وان شاء الله نبارك لك قريب على النجاح

marmarmarmora يقول...

خديجه

ايه دا انتي ازاي تقولي عني كدا

وبعدين يا بنتي انا نجمة بشهادة الشهود

هتنكري ولا ايه؟؟

انتي شكلك مبتشوفيش تلفيزيونات

وبعدين بطلوا بقى الحقد الطبقي دا

يا ساتر

هههههههههههههههههههه

لالالالالالالالالالالالالالالالالا

بجد بأة

نورتي التدوينة الجديدة

وشكرا لمشاركتك الوجدانية

وانك اول واحدة تردي على التدوينة يعني

ويارب يكون دعائك مستجاب

اوعي يكون بيجي بالعكس!!!!!!

:)

marmarmarmora يقول...

the dark man

أشكر تشريفك للمدونة

marmarmarmora يقول...

غير معرف


يسمع منك ربنا


بس متعرفناش بحضرتك ؟؟؟؟

:)

Reeman يقول...

مرمر !!!

وحشاااني موت موت موت
ووحشانا تدويناتك الجميل
عاوزين نعرف أخباراك ؟؟

وربنا يوفقك يارب
ويارب تنجحي وبتقدير كمان


وبجد نورتي بيتك

marmarmarmora يقول...

ريمان

انتي وحشاني اكتر والله

نورتي التدوينة يا قمر

حقوق الخطف مرفوضة لدى marmarmarmora

بقولكوا ايه شغل الخطف دا انا مش بأحبه... اللي عايز حاجة يستاذن... الا بقى لو كانت مش بتاعتي ..اما غير كدا يبقى بيلعب في عداد عمره ... هاخلييييييييه يعيد الثانوية العامة تاني ..وانتوا شايفين اللي بيدخلها مابقاش يخرج منها سليم