السبت، سبتمبر ١٩، ٢٠٠٩

كل عام وأنتم بخير

نهنئكم بعيد الأضحى


مع تحيات : جمعية مرضى الزهايمر


ههههههههههههههههههههههه



تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال


كل عام وأنتم بخير


وعيد فطر مبارك


صلاة العيد الساعة :


6:07

متنسوش تصلوا العيد




صحيح قبل ما انسى


كل واحد وواحدة يبعتلي رسالة تهنئة بالعيد (رسالة على الموبايل طبعا )


أما بالنسبه لرسايلي


لما أشحن بقى هأبعت


وياريت لو حد عاوز يبعتلي رصيد أكون شاكرة


هههههههههههههههههههه



خبر أخير كدا :


مش أنا حصلت على المركز التاني في المسابقة الرمضانية في منتدى اسطنها


والجوايز مادية ومعنوية


ومحدش يقولي بالنص


هههههههههههههههه


ودا الوسام بتاعي


هناك ٧ تعليقات:

غير معرف يقول...

اولا : كل سنه وانتي طيبة
تانيا : الف الف مبروووك ع المركز التاني وعلى كارت الشحن الذي قدره......... ولا بلاش عشان الحسد وكده
وطبعا مش هقوول عايزه النص انتي عارفاني كويس انا مش طماعه انا عايزه الربع يعني بتاع عشره جنيه بس
ههههههههه شايفه الفرق بين نص وربع كبير ازاي

وكل سنه وانتي طيبة

marmarmarmora يقول...

وانتي طيبه يا مسلمة

هو علشان انتي الوحيدة اللي عارفه حكاية الكروت دي .. تعرفيهم يعني؟؟

كل واحد دلوقتي هيطلع ويقول وانا كمان

دا غير اللي اتاخد مني اصلا لغاية دلوقتي

:(

اقولك لاربع ولا نص ....خديها كلها .. متغلاش عليكي يا قمر

دا انتي اللي عامله المسابقة كلها

عموما الله يبارك فيكي

وعقبال المسابقات الجاية

:)

قطرة مطر يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا مرمر

والسنة الجاية تكون اجمل

وال مبروك على فوزك بالمسابقة وبالتويق دايما
والسنة الجاية تكونى المركز الاول ان شاء الله

marmarmarmora يقول...

وانتي طيبة يا قمر

خديجه يقول...

معلش انا جيت متأخرررررررره اعذريني
وسامحيني لانها اول مره اتاخر علي تدويناتك وانتي عارفه.......

بس عموما:-

اولا: كل سنه وانتي بالف خير والسنه الجايه اشوفك ناجحه ومتفوقه وكل حاجه حلوه يارب.

ثانيا: الف الف مليوووووووون مبروك وعقبال المركز الاول السنه الجايه ان شاء الله.

ومش هقولك النص ولا الربع انا هقولك اللي تجودي بيه وانا عارفاكي كريمه أخت كريم.

يلا اسيبك بقي في رعاية الله وامنه

و.......سلام عليكم.

marmarmarmora يقول...

أهلا ... انتي جيتي !!!

عارفه انك مش بتتأخري أبدا

عشان كدا هاعديهالك المرة دي بس

على فكرة أنا مسميش كريمة و معنديش أخ اسمه كريم

ههههههههههههههه

دا انتي شكلك مجربه الكرم بتاعنا

ههههههههههههههههههههههههه

~PakKaramu~ يقول...

Pak Karamu visiting your blog

حقوق الخطف مرفوضة لدى marmarmarmora

بقولكوا ايه شغل الخطف دا انا مش بأحبه... اللي عايز حاجة يستاذن... الا بقى لو كانت مش بتاعتي ..اما غير كدا يبقى بيلعب في عداد عمره ... هاخلييييييييه يعيد الثانوية العامة تاني ..وانتوا شايفين اللي بيدخلها مابقاش يخرج منها سليم