الخميس، يناير ٠١، ٢٠٠٩

انتحاراااااااااااااااااااااااااااااااااااااات ..قصدي امتحاناااااااااااات




طبعا الصور موضحة كل حاجة ... وزي ما انتوا شايفين لسه قدامي كتب كتييييييييييييييييييرة ....




انا عارفة امتحانات ايه ورخامة ايه دي ... واحنا لسه بنحتفل بالسنة الجديدة

وبالمناسبة



المهم الامتحانات هتبدأ 4/1 وهتخلص 28/1

يعني من الاخر كدا كل واحد وواحدة زي الشاطرين كدا يصلوا قيام ليل مخصوص علشان يدعولي .. اني اخد ملاية الشرف كفاية اوي ..اصل القناعة كنز

وبعدين تعالي هنا يا خديجة هانم ..انتي بتقولي انك بتدعي للبيذاكروا يعني مثلا اللي مبيذاكروش مش بتدعيلهم ...لا يا هانم

انتي تدعي لكل اللي عندهم امتحانات ..وملكيش دعوة بيذاكروا ولا لأ ...لان الاعمال بالنيات ...يعني مثلا أنا وانا قاعدة على النت كدا ..حد

يقدر يقول اني مش بأذاكر ..لأ طبعا ..لاني عندي نية اني اذاكر ..اكيد المعلومة وصلتك ..انا عارفة اصلي شاطرة في الشرح



وأخيرا أحب اقولكم :

أكيد طبعا هتشوفوني كتير على النت ......يعني هم اللي ذاكروا عملوا ايه

هناك ١٥ تعليقًا:

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

كل سنة وانتى طيبة
وربنا يهون عليكى الامتحانات

Reeman يقول...

مرمر

كل سنه وانتي طيبه يارب
والسنه الجايه تكوني في تانيه كليه يارب

بس تعالي هنا
انتي بتأمرينا نصلي قيام الليل وندعيلك كمان .. انا عمري مشفت كدا بجد

بصي انا هعمل معاكي اتفاق
انتي تصلي قيام الليل وتدعيلي
وانا اصلي قيام الليل وادعيلك

ايه رأيك في الفكره الجهنميه دي

وبعدين خديجه معاها حق تدعي ليه للي مبيذكرش
مرمر من الاخر كدا بطلي شحته وزكري بأه

غير معرف يقول...

ربنا يوفقك يا مرموره في الامتحانات.

وبعدين علي رايك اللي ذاكروا يعني عملو ايه ..حاجه بسيطه خالص نجحو بس.

وكمان في حاجه مهمه اوي يا بنتي انتي مش واخده بالك منها في حكمه شهيره بتقول نام وارتاح يأتيك النجاح بس في حالتك في حاجه تالته غير النوم والراحه في نت ونت ونت يعني مش عارفه بقي الحكمه دي هتمشي عليكي ولا لا....

وفي النهايه احب اقولك وحياة الغالين عندك يا شيخه ذاكري.. نفسي اشوفك مره بتذاكري..هبقي ارعه من كتر الشد في شعري وفي نتيجه هتترتب علي الحكايه دي بس هقولك عليها بيني وبينك...

" من جد وجد ومن زرع حصد"........ دي حاجه بس كدا علي الماشي.

marmarmarmora يقول...

Ahmed Al-Sabbagh

وحضرتك طيب ... ويارب يهونها علينا

وسعدت جدا بزيارتك لمدونتي
المتواضعة

marmarmarmora يقول...

Reeman

ماشي هابطل شحاته

بس المهم الاتفاق ..بصي انتي عليكي

تدعيلي وانا ادعيلك ...ونخلي خديجة هي

اللي تصلي قيام ليل

فكرتي احسن مش كدا ؟؟؟

marmarmarmora يقول...

خديجه

ايه الحكمة دي كلها

تعرفي ان المشهورين قبل ما يموتوا

كانوا بيقولوا حكم

ههههههههههههه

طيب خليني اضيف لبحر حكمك..الحكمة دي :

من طلب العلا ..نام الليالي

وشد البطانية ... وقال انا مالي

غير معرف يقول...

علي فكره الحكمه بتقول
من طلب العلا....نام الليالي
وشد اللحاف....وقال انا مالي


مش شد البطانيه انتو هتيجو علي اخر الزمان تبوظو الحكم بتاعتي ولا ايه

ركزي شويه في اللي بتقوليه يا عمتو هتبوظي الترااااااااااااااث.....

marmarmarmora يقول...

اللحاف دا كان على ايامكم

الحكم كلها بتواكب العصر وبتتطور

عموما مش هتفرق كتير البطانية أخت اللحاف

وبعدين بطانية مؤنثة .. واللحاف مذكر

وانا طبعا اؤيد الحزب النسائي

MrXprt يقول...

امتحانات ايه بس اللي بيقولوا عليها دي

ال 4 ورقات اللي بيعدوا يلفوا فيهم طول اليوم

ويناموا و يحطوهم على راسهم عشان المعغلومات تدخل كدا على طول

ههههههههههههههههههههههههههههه

بالرغم من دا بقولك ربنا يعينك

بس خلي بالك الآله الحاسبه هكطون محتاجها يوم الاتنين 12-1

انسي فكرة انك تاخديها في الومي دا

marmarmarmora يقول...

MrXprt

ماشي ..انا كدا كدا مش هاستخدمها بعد يوم السبت

وبعدين الاربع ورقات اللي مستهون بيهم
دول باقعد اذاكر فيهم

لغاية بعد الامتحان كمان

ههههههههههه

مش اوي كدا

محمد الشوادفي يقول...

يعني انا بعد ماعنتش طايق ريحة الكتب أدخل على المدونة دي عشان أصادف بأول موضوع كتب؟؟

اللى شفى غليلي موضوع المكتبة اللى ولعت دي، عقبال يارب كل مكتبات اليهود:).

ربنا يعدي الامتحانات على خير، دمتم بخير

همس يقول...

كل سنه وانتى طيبه

وربنا يوفئك فى الامتحان

ونشوفك على خير

marmarmarmora يقول...

أ/ محمد الشوادفي

أ/ همس

سعدت بزيارتكم لمدونتي المتواضعة

قلم رصاص يقول...

السلام عليكم

ربنا معاكي يارب ويوفقك وييسر لك كل صعب ويشرح صدرك ويفيض عليك بالعلم

وتكون امتحانات سهلة وان شاء الله تجيبي امتياااااااااازات

marmarmarmora يقول...

أ/ قلم رصاص

شاكرة زيارتك لمدونتي المتواضعة

حقوق الخطف مرفوضة لدى marmarmarmora

بقولكوا ايه شغل الخطف دا انا مش بأحبه... اللي عايز حاجة يستاذن... الا بقى لو كانت مش بتاعتي ..اما غير كدا يبقى بيلعب في عداد عمره ... هاخلييييييييه يعيد الثانوية العامة تاني ..وانتوا شايفين اللي بيدخلها مابقاش يخرج منها سليم