الثلاثاء، أكتوبر ٢٨، ٢٠٠٨

اختراق

رسالة تهديد الأولى بعد الألف
بسم الله
نقر نحن القرصان الشديد قوى على أننا قمنا باحتلال هذة المدونة وضممناها إلى أملاكنا - تماما كما قام أصدقائنا من القراصنة باحتلال منتدى اسطنها البارحة - وعلى المتضرر اللجوء للقضاء .. حتى يبقى الوضع كما هو عليه .
وتقبلوا تحياتى وفريق الإعداد أقصد " فرقة القراصنة ", وأنتظروا مشاركاتى الجامده جدا
ولكم جزيل الشكر

-- -- -- -- -- -- --
القرصان الشديد قوى

__________________

marmarmarmora تقول :

اللي مكتوب فوق دا ..اختراق بس مش اختراق اوي يعني ...اصله تم عن طريق القرصان الشديد اللي هو واحد انا

عارفاه وبلاش اقولكم عليه علشان انتوا كمان عارفينه ...

مش عارفه هو عمل كده ليه ...يمكن علشان قلتله ان في منتدى عزيز عليا تم اختراقه

فهو افتكر ورجع تاني يشوف نفسه القرصان الشديد قوي

هو قبل كده دخل وكتب نفس الكلام دا ..وبعدين انا مسحته ....

هو صحيح انا معرفش هو بيدخل باسمي ازاي .....بس اكيد هاعرف

وياريت اللي عنده معلومات يقولي (علما بانه مش عارف الباسورد بتاعتي )

المهم بقى اني المرة دي قلت مش هامسح التدوينه دي واسيبها ووريكوا اللي بيحصلي على المدونة من الناس اللي

عايزة تضايقني ...بس اكيد بقصد الهزار وبس

وكمان كنت هأرد في التعليقات ....بس قولت لأ ...اكمل على التدوينة

بس تعرفوا كويس انه عمل كده ...انا بقالي فترة أقول هاكتب ايه في المدونة ..هاكتب ايه

وفجأة لما فتحتها لقيته حاططلي تدوينه

طيب كويس ....بس ياريت متحطش اكتر من تدوينه في اليوم

لاحسن قراء مدونتي يزهقوا كده

ههههههههههههههههههههههه

وبقولكم تاني اللي يعرف طريقة هو يقدر يدخل بيها يقولي

لاني مهما غيرت الباسورد بيدخل برده عادي

والحمد لله جت سليمة

وسلامي لكم وللقرصان الشديد

ههههههههههههههههه



هناك ٦ تعليقات:

خديجه يقول...

معلش يا مرموره ما تزعليش بس انتي قوليلي مين القرصان ده وانا هوريكي هعمل فيه ايه ولو كان اللي في بالي طبعا
طبعا
طبعا مش هقدر اعمل حاجه انتي عارفه بقي حكم القوي وربنا يقويكي عليه وبعدين في حاجه بتقول "رب ضرة نافعه"

marmarmarmora يقول...

طيب كويس انك عرفتيه لوحدك ..علشان انتي

بالذات كنت ناوية اقولك عليه ...وبقول

انتي الوحيدة اللي هتجيبيلي حقي

..الاقيكي ..بتقولي : حكم القوي ..بقى دا

اسمه كلام برده ..عموما ماشي

هههههههههههههههه

شاكرة لمرورك خديجة

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيك يا مرمر
ومعلشى يا مرمر ربنا معاكى
ويعينك على القرصان ده
هههههههههههههههههه
وما تخفيش مش بنزهق خالص من تدويناتك الجميلة حتى لو هتكتبى تدوينة كل يوم

marmarmarmora يقول...

شكرا لمرورك العطر على مدونتي المتواضعة

وشكرا للمجاملة اللطيفة

بس متعرفناش بحضرتك

غير معرف يقول...

وشكرا على ردك الجميل
بس معقول معرفتنيش!!!!!!!
وعلى العموم انا كيميائية
اكيد دلوقتى عرفتينى

marmarmarmora يقول...

ايوة أكيد يا chemist

حقوق الخطف مرفوضة لدى marmarmarmora

بقولكوا ايه شغل الخطف دا انا مش بأحبه... اللي عايز حاجة يستاذن... الا بقى لو كانت مش بتاعتي ..اما غير كدا يبقى بيلعب في عداد عمره ... هاخلييييييييه يعيد الثانوية العامة تاني ..وانتوا شايفين اللي بيدخلها مابقاش يخرج منها سليم