السبت، مارس ٢٢، ٢٠٠٨

وأخييييييييييييييييرا ....انطلقت مدونتي

بسم الله الرحمن الرحيم


أعلن أنا marmarmarmora أنه في هذا اليوم وفي هذه الساعة أنطلقت مدونتي .. بعد أن عملت على تجهيزها ............مواطنة مع إيقاف التنفيذ....مش عارفة أنا سمتها كده ليه .......يمكن علشان في ناس كتييييييييييرة في مصرنا الحبيبة عايشين وفي نفس الوقت مش عايشين ....

ملحوظة :


تلبية لرغبة احدى الزائرات اللي هي أنا (مش عداد الزوار بيحسبني زائرة)!!!!


المهم يعني اني قررت ما اكتبش أي بوست تاني إلا لما امتحانات الثانوية (اللي هي امتحاناتي) تخلص


ادعولي الـ3 أشهر اللي جايين يمروا بسرعة ونبدأ امتحانات بقى ...علشان أنا زهقت


وادعولي أنجح وأحاول أجيب مجموع

هناك تعليقان (٢):

Reeman يقول...

ألف مليون مبروك أنطلاق المدونه .. ويارب تخلصي بأه أنا زهقت .. ويارب تجيبي مجموع كبيييييير وتدخلي الكليه اللي تتمنيها ..

غير معرف يقول...

شكرا ريمان ....والله أنا زهقت اكتر منك

حقوق الخطف مرفوضة لدى marmarmarmora

بقولكوا ايه شغل الخطف دا انا مش بأحبه... اللي عايز حاجة يستاذن... الا بقى لو كانت مش بتاعتي ..اما غير كدا يبقى بيلعب في عداد عمره ... هاخلييييييييه يعيد الثانوية العامة تاني ..وانتوا شايفين اللي بيدخلها مابقاش يخرج منها سليم